2012. március 5., hétfő

Susanna Kubelka : Madame ma később jön ( 400 ft ) - Jelenlegi ára: 400 Ft

„ Már egy lavinát is túléltem, engem semmi sem pusztíthat el egykönnyen” – állítja magáról Tizia, a 42 éves, de lányosan karcsú, szőke bécsi nő, és elszántan veti magát Párizs legkapósabb agglegényének, egy gazdag kávédinasztia sarjának, Fausto Saint-Apollnak erős karjai közé. De alighogy Madame-nak szólítják, máris minden megváltozik körülötte. Ijesztő szakadékok tátonganak ebben a ragyogóan szép férfiakból és intrikus nőkből álló, önfejű családban: „ Gyűrűvel az ujjunkon minden megengedett” – közlik vele, azt pedig végképp természetesnek tartják, hogy Fausto nem hagy ki egyetlen csinos nőt sem az életéből. Tizia tűr egy ideig, aztán elege lesz. „ Nem azért mentem férjhez, hogy egyedül legyek Párizsban – állapítja meg –, én szenvedélyes asszony vagyok. A szenvedélyes asszonyok pedig olyanok, mint a pénz. Oda mennek, ahol tudják őket értékelni! ” – És megkezdi bosszúhadjáratát. Bécsi kedéllyel, temperamentummal és a hozzá tartozó jó adag életbölcsességgel küzdi keresztül magát Párizs dzsungelén. Furcsa dolgokat él meg a Szajna menti hálószobákban, majd iszonyatos felfedezésre jut, ami teljesen új megvilágításba helyezi eddigi életét. „ Már egy lavinát is túléltem, de Fausto elpusztít” – állapítja meg Tizia, és ismét kezébe veszi saját sorsát. A lehető legjobbkor…


Jelenlegi ára: 400 Ft

Az aukció vége: 2012-03-22 05:40
. Susanna Kubelka : Madame ma később jön ( 400 ft ) - Jelenlegi ára: 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése